Årets klubbmester i match er kåret!

Av: Marius  |  Publisert: 30. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Finalen i årets KM Match ble spilt fredag 30. september mellom Geir Andersen og Mathias Werring. Det ble en meget jevn finale!

39 spillere starten i juni jakten på å bli klubbens beste i matchplay for 2022. Etter mange harde kamper var det tilslutt Geir Andersen og Mathias Werring som sto igjen som finalister. Finalen ble spilt fredag 30. september.

Utgangspunktet var meget spennende da Geir og Mathias hadde relativt like handicap, Geir med 10,7 og Mathias med 8,8. Og spenningen kom absolutt!

Etter 18 spilte hull var gutta helt likt og tok dermed fatt på omspill hull for hull for å kåre en vinner. Der var det Mathias som trakk det lengste strået på det første omspillshullet etter at Geir ikke fant igjen sin ball etter utslaget.

Gratulerer med strålende innsats til begge finalistene, og gratulerer som klubbens beste matchspiller Mathias Werring. Mathias får sitt navn inngravert i vandrepokalen og vil også være den første spilleren som drar nytte av en ny svært ettertraketet premie vi har besluttet å innføre fra 2023 til klubbens beste matchpiller, nemlig reservert parkeringsplass med navn!

Gratulerer så mye Mathias!

Neste år håper vi enda fler blir med i kampen om pokalen og parkeringsplassen!