Åpent klubbhus under Masters

Av: Anders Harto  |  Publisert: 3. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi gjentar suksessen og åpner opp klubbhuset når Viktor og de andre stjernene skal spille Masters 12. og 13. april. Her er alt du trenger å vite!

Fredag 12.4 og lørdag 13.4 fra kl. 18 åpner vi dørene for at klubbens medlemmer, gjester og samarbeidspartnere kan benytte klubbhuset for samvær, sosiale konkurranser og hygge.

Det er pizzabuffet fra kl. 18-20 begge dager til kr 189,-.

Vi ønsker å legge til rette for morsomme og uhøytidelige aktiviteter gjennom kvelden. Utfordr en god venn, eller spill mot nye du møter i klubbhuset. Du kan bruke egne køller, eller låne av oss. Vi har nok til alle.

Det blir muligheter for:
- minigolfturnering på puttinggreenen på loftet
- Closest to pin par 3-hullskonkurranse i simulartorsenteret
- To manns 9-hullskonkurranse i simulatorsenteret
- Tipp Viktor Hovlands score for dagen

I tillegg vil man når som helst kunne spille shuffleboard eller dart.

Fra alle oss i Bærum Golfklubb - Velkommen til åpent klubbhus!