Nytt æresmedlem - Per Christian Lie!

Av: Marius  |  Publisert: 23. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På årsmøte 15. februar fikk Bærum GK et nytt æresmedlem. Klubbens høyeste heder ble tildelt Per Christian Lie. Vi gratulerer så mye!

På årets årsmøte fikk vi et nytt æresmedlem i klubben. Evigunge Per Christian Lie har vært medlem i klubben siden 1. desember 1972, og har nå blitt tildelt æresmedlemskap for sin innsats i klubben i godt over 30 år.

Han ble tildelt hederstegn i sølv tilbake i 2008 og begrunnelsen for denne tildelingen  var blant annet hans arbeid i banekomiteen,  bygningskomiteen, styremedlem (også som nestleder) og turneringskomiteen.

Etter 2008 har Per Christian i tillegg sittet i valgkomiteen og ikke minst vært en av de aller viktigste bidragsyterne i dugnadskomiteen og tirsdagsgjengen. Per Christian har vært en foregangsmann for frivilligheten i klubben i mer enn 30 år.

De seneste årene har han nedlagt et betydelig arbeid for å fremme vedlikeholsarbeid for å ta vare på de verdiene som er opparbeidet gjennom mange år i klubben. Han har vært en bygningsteknisk ressurs for klubbens administrasjon i restaureringsarbeider. I tillegg har Per Christian deltatt i utallige dugnader på og rundt banen, samt koordinert og utført arbeid som en del av tirsdagsgjengen.

Per Christian Lie er en person sitt positive engasjement og humør på en fantastisk måte. Han er en frivillighetens mann som fortjener klubbens høyeste heder for innsats over lang tid.

Gratulerer så mye til vårt nye æresmedlem, Per Christian Lie!