Bronse i NSG Lagmesterskap

Av: Marius  |  Publisert: 18. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Denne helgen ble NSG Lagmesterskap spilt på ulike klubber i landet og Bærum GK damene stakk av med bronsemedaljen i øverste divisjonen.

NSG Lagmesterskapet ble i helgen avholdt på ulike baner rundt om i landet. Bærum GK hadde tre lag i aksjon, og vårt damelag presterte strålende og tok 3. plassen i øverste divisjon på Vestfold GK. Gratulerer så mye til Aina Olsen, Grethe Nysveen, Hege Huse, Kristin Anchersen og Kristin Gunhildrud! Sistnevnte Kristin Gunhildrud var også best av samtlige på søndagens singelrunde med en runde på en over par, 73 slag! Fantastisk!

Vant gjorde Oslo GK i suveren stil, med Sola GK på andre plass.

På herresiden hadde vi et lag i aksjon i 2. divisjon på Borre GK og et lag i 3. divisjon på Elverum GK. Laget i 2. divisjon, bestående av Ralph Fowler, Brede Kristoffersen, Erling Lyche, John Nordli og Per Stenhamar endte etter to dagers spill som nummer 8 av 18 lag. Også her var vinnerne fra Drammen GK i egen klasse, 11 slag for andre plassen Borre GK og 14 slag foran Holtsmark GK.

Gratulerer med flott innsats til våre herrer!

På Elverum spilte Jan Amundsen, Axel Kelley, Anders Krydsby og Bjørn Mangset i 3. divisjon. Etter to dager i skogen på Elverum GK endte vårt herrelag som nummer 11 av 20 lag. Gratulerer med god innsats!

Klikk her for å se resultatlister;
Damer 1.divisjon på Vestfold GK
Herrer 2.divisjon på Borre GK
Herrer 3.divisjon på Elverum GK

_____________________________________________________________________________________________

Før turneringen
I 1. divisjon for damer på Vestfold GK stiller Aina Olsen, Kristin Gunhildrud, Hege Huse, Grethe Nysveen og Kristin Anchersen for klubben. De skal spille fourball/bestball på lørdag og singelrunde på søndag. På lørdagens fourball er det Grethe/Kristin og Hege/Aina som skal spille sammen. Vi ønsker våre damer lykke til og du kan følge dem gjennom helgen her - Klikk her for å følge damene

På herresiden har vi et lag i 2. divisjon avdeling B som skal spille på Borre Golfklubb. Her er det Ralph Fowler, Brede Kristoffersen, Erling Lyche, John Nordli og Per Stenhamar som representerer klubben. Også her spilles det fourball/bestball lørdag og singelrunde søndag. Lørdag skal John/Ralph ut først og Brede/Erling etter dem. Klikk her for å følge herrene.

Vi har også et herrelag på plass på Elverum i 3. divisjon avdeling C. Her er det Jan Lie Amundsen, Axel Kelley, Anders Krydsby og Bjørn Mangset som skal i aksjon. Som de to andre lagene skal det også spilles fourball/bestball lørdag og singelrunde søndag. Bjørn/Anders går først ut lørdag med Jan/Axel etter der igjen. Klikk her for å følge herrelaget på Elverum

Vi ønsker alle våre lag lykke til!