Vårmøte for damene

Av: Marius  |  Publisert: 29. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det nærmer seg ny sesong for dameserien og komiteen kaller inn til et vårmøte tirsdag 26.april 18:00 på klubbhuset. Velkommen!

VELKOMMEN TIL DAMENES VÅRMØTE 2022

Vi ønsker alle våre damer velkommen til ny sesong og til vårmøte på klubbhuset tirsdag 26 april kl. 18.00.

Her får du informasjon om årets sesong, og vi svarer på det du måtte ha av spørsmål.

Forrige sesong mistet vi Eli Lie, en av våre primus motorer i klubben og vi avholdt vi Elis Minneturnering til inntekt for brystkreftsaken, som var en av hennes hjertesaker.
Vi ønsker å fortsette tradisjonen med en veldedighetsturnering i Elis navn og ånd, heretter kalt Elis Turnering. Vi avholder i år turneringen på International Womens Golfday 7 juni.

Eli var en dame med stort hjerte som brant for mye inkludert utsatte kvinner og barn. Vi ønsker i den forbindelse å ha en demokratisk avgjørelse når det gjelder Elis turnering, og hvilken sak vi skal støtte. Eneste kriterium er at vi skal støtte kvinner/jenter.
Det er mange gode saker, og vi ønsker innspill fra dere (sak og begrunnelse) på hvem vi skal velge å støtte i år. Forslag sendes til Kristin Anchersen: kancher@online.no
Alle forslag presenteres på vårmøtet, og så bestemmer flertallet.

Damegruppen spanderer kaffe og boller.

Klikk her for å melde deg på til damenes vårmøte

Vi gleder oss til å se alle sammen og ser frem til en fantastisk golfsesong.
Velkommen!