Parturneringen

Av: Marius  |  Publisert: 31. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 27.august ble årets utgave av den tradisjonsrike Parturneringen avholdt i strålende solskinn med 14 lag på startstreken.

Parturneringen er en av klubbens tradisjonrike turneringer som arrangeres hvert år i slutten av august måned. I år var det 14 lag som kjempet om vandrepokalen som i sin tid ble satt opp av Inger og Eivind Eriksen.

Det ble spilt greensome. Greensome er en modifisert form av foursome. Begge spillere slår ut fra utslagsstedet og velger deretter hvilken ball de de vil spille videre. Den som ikke slo den valgte ballen slår det andre slaget, deretter spilles det som foursome (annenhver gang).

Etter 18 hull i solskinnet var det Unni Ohme Pedersen/Bjørnar Pedersen som stakk av med seieren, ett knepent poeng foran Rene og Gunhild Naustdal. Siste pallplassen gikk til Bjørn Einar og Grethe Smith.

Gratulerer så mye til vinnerparet, som dermed skal stå vertskap for neste års utgave.

Etter runden ble det som alltid servert nydelig middag fra Bærum Catering og vinnerparet kunne få sin velfortjente heder.

Klikk her for resultater.