Strålende dag på BMGK Cup

Av: Marius  |  Publisert: 13. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 12.juni ble BMGK Cup arrangert i samarbeid med GoldenChild. Solen strålte for de cirka 80 spillerne som deltok.

Det var rundt 40 lag som stilte til start i BMGK Cup som ble arrangert i samarbeid med GoldenChild. 100,- av startkontigenten gikk direkte til GoldenChild og deres arbeid mot barnekreft.

Solen strålte og det var det flere av spillerne som gjorde også. Masse gode scorer og det krevdes hele 8 under par netto for å komme blant de 10 lagene som premieres. Best av samtlige ble laget Væg/Falch som kom inn på 13 under par netto, tett fulgt av fire par på 10 under par. Lavest handicap førte lag Høgheim/Askhaven opp på andreplass, med Gjøsæter/Flotve på en tredjeplass. Gratulerer til pallen!

I tillegg hadde vi også premier for closest to pin på samtlige par 3 hull.

Her er en oversikt over de ti beste lagene som premieres og de som var nærmest pinnen. Premiene kan hentes på Bærum GK fra tirsdag 15.juni.

NB! Dersom du ønsker runden hcp tellende og har fullført alle hull på runden må du legge den inn selv.

Tusen takk til alle som var med å bidra til en god sak.

Nærmest pinnen
Hull 2 - Fabian Svendsen og Håvard Olsen, begge på 1 mtr - Massasjegavekort hos Eureka Sandvika
Hull 7 - Terje Andersen 2,20 - To billetter til showet Sportsidiot med Rasmus Wold.
Hull 10 - Dale Ritchie 45cm - Et dusin callaway chrome soft
Hull 13 - Bjørn Einar Smith 2,97 mtr - Et dusin callaway chrome soft
Hull 16 - Flemming Dieserud 1,09 mtr - Et dusin callaway chrome soft

Vi gratulerer alle vinnerne!

Før turneringen

Velkommen til en ny turnering på Bærum Golfklubb - GoldenChild/BMGK Cup. Bli med å kjemp om en overnatting med to runder golf på Kragerø Resort!

GoldenChild er en av våre samarbeidspartnere og er en organisasjon som arbeider mot barnekreft og spesielt for å forsterke forskning på kreft hos barn.

For å lese mer om GoldenChild - klikk her

Det spilles i to manns lag og turneringen er åpen for spillere fra andre klubber også. Så finn deg en partner og meld dere på i dag!

Spillinformasjon
Det spilles fourball (bestball) hvor lagets beste nettoscore per hull teller. Hvert lag består av to spillere som spiller hver sin ball, hvor den beste scoren i laget på hvert hull teller. Alle spillere spiller med fullt spillehandicap.

Herrer spiller fra tee 54
Damer spiller fra tee 45
*Ved ønske om spill fra annet teested skal dette markeres tydelig ved påmelding.

Startkontingent
Startkontingent er 300,- per spiller som inkluderer lett servering, kaffe, rangepolett og giveaway før spill. Annen drikke kommer i tillegg.

100 kroner av startkontingenten går uavkortet til GoldenChild og deres jobb i kampen mot barnekreft.

Gjestespillere betaler i tillegg greenfee på 300,-. Det er ikke tillatt med bruk av greenfeebilletter i turnering.

0800 - Registrering i klubbhus
0900 - Informasjon om spill
0930 - Shotgun start
1430 - Servering av mat og premieutdeling

Maks antall lag er 54.

Alle arrangementer på Bærum GK gjennomføres i tråd med smittevernsregler og gjeldende retningslinjer.

Påmeldingsfrist er 9. juni 23:59