Vi har fått støtte fra Sparebankstiftelsen DNB!

Av: Anders Harto  |  Publisert: 18. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker å tilrettelegge for mindre biltrafikk til banen. Flere skap og sykkelparkeringer er etablert.

I vinter søkte vi Sparebankstiftelsen DNB om tilskudd for å tilrettelegge for at flere av klubbens medlemmer kunne ta sykkelen fatt opp til golfklubben. Dette gjelder spesielt juniorene, slik at de ikke må være avhengig av transport fra mor eller far. Vi fikk i mars søknaden godkjent, og nå er vi snart ferdig med etableringen av alle skapene. I det utvendige lagret til høyre for toalettene er alt ryddet og gjort klart slik at tirsdagsgjengen brukte forrige uke til å skru sammen nye oppbevaringsskap.

Sykkelparkeringen er i forkant av terrassen og har plass til 22 sykler.

I den gamle låven har klubben 50 oppbevaringsskap for golfbagger til utleie, og vi har utleie på 24 plasser for el-tralle. Kontakt Anders Harto hvis du vil stå på venteliste for oppbevaring av utstyr på klubben.

Bilder: