Bli med som JUNIOR SPONSOR i Bærum GK!

Av: Marius  |  Publisert: 8. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har laget en JUNIOR SPONSOR avtale for deg som har lyst til å være med å bidra til rekruttering og utvikling av våre yngste golfere - Bli med å støtt juniorene du også!

Bli med å støtt våre juniorer og bli JUNIOR SPONSOR i dag du også!
Vårt juniormiljø er i konstant utvikling og det kommer nye inspirerte golfere til hvert år. For å kunne legge enda bedre til rette for den fremtidige generasjonen, og kanskje få frem en ny Viktor Hovland, har vi nå laget en juniorsponsor pakke slik at alle som ønsker kan være med å støtte rekrutteringen og utvikling av våre yngste spillere.

Dette koster 5 000,- pr. år!

Som JUNIOR SPONSOR får du følgende
- 3 greenfeebilletter til Bærum GK
- Egen JUNIOR SPONSOR medlemstag
- Ditt navn inngravert på egen sølvplate og festet på tavle ved første utslagssted
- Invitasjon til turnering for klubbens partnere i september

Klikk her å bli JUNIOR SPONSOR!

Så hva venter du på? Bli med å bidra til at den neste Viktor Hovland eller Kristoffer Ventura kommer fra Lommedalen og Bærum GK.