Åpningsturnering 12.mai

Av: Anders Harto  |  Publisert: 26. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Åpningsturneringen spilles søndag 12.mai. Den arrangeres i samarbeid med vår hovedpartner Lexus og den veldedige stiftelsen GoldenChild. Påmeldingen er åpen!

Våren er her, og vi er i rute for gjennomføring av Åpningsturnering 12.mai. Åpningsturneringen spilles som en lagkonkurranse med shotgunstart. Det spilles shamble i lag på 2 spillere per lag, hvor hver spiller må ha minst 6 tellende utslag. I Shamble slår begge spillere ut, deretter velger man det beste utslaget og så spiller man på sin egen ball derifra. Den beste scoren per hull teller for laget. Alle spillere spiller med fullt spillehandicap. Vi har plass til 50 lag, så finn en makker og meld deg på!

Det er Shotgunstart kl. 0930, med informasjon før spill 0910 ved lilleputt.

Utslagssteder
Herrer spiller fra Gul*
Damer spiller fra Rød*
*Ved ønske om spill fra annet teested, kommenter ved påmelding eller gi beskjed ved registrering før start, så vil det endres i systemet

Startkontingent
Startkontingent er 300,- per spiller. Startavgiften går til mat, premier og 85kr går uavkortet til GoldenChild og deres jobb i kampen mot barnekreft. Medlemmer av andre klubber betaler i tillegg en greenfee på 400,-. De ti beste øverste lagene premieres.

Vi fyrer opp grillen ved hull 10 og deler ut pølser og mineralvann til alle. Det deles ut boller ved premieutdelingen. Underveis vil buggy bar kjøre rundt på banen med salg av mat og drikke.

0800 - Proshop åpner for registrerin
Ca 0910 – Felles informasjon ved lilleputt